HUI SON IMATGES KOMENTADES!!!!!!!!!

diciembre 19, 2008 at 9:18 pm (Uncategorized)

OLA A TOTS ELS BANANAIACOS!!!!!!!!!!!!

  • 1ºAÇO ES UNA PELL DE BANANA TIRA EN MIG DEL CARRER(QUIN SERDO EL QUE LA TIRA) AÇO POT PROVOCÀ UN ACCIDENT TANT PER UN INDIVIDU QUE NO HO VEGA(SI ES UNA ANCIANA I ES CAU ES TRENCA LA ESQUENA KE… LA CULPA PAL SERDO) O PER UN VEHICUL DE DUES RODES SENSE MOTOR(BICICLETA BH DE UELA, QUE SI CAU I ES TRENCA LA CAMA KE… LA CULPA PAL SERDO).LA QUESTIO D’AQUESTA IMATGE ESKE NP HI HA QUE SER SERDO I JA ESTA.
  • bananaslondresis

  • 2ºARA COM VEGUEU EN LA IMATGE ES UN ESTUX PERO DE BANANES(QUINA MARICONA) AÇO SI OTANQUES LA BANANA QUEDA ABSOLUTAMENT FORA DE CAP PERILL, ES VEU KE ELS KE LA VAN FER ES PENSEN KE LES BANANES ES TRENKEN AIXI PERQUE SI .

medium_large_banana1

 

  • 3ºAVORE AÇO ES UNA ANUNCI PUBLICITARI.EN PRINCIPI ES VEUEN DUES XINES AMB DOS MOVIL QUE TENEN DOS BANANES.ARA PENSES KINA MERDA DE ANUNCI  DOS XINETES EN LA SEVA MINIFALDA KE ES LO UNIK KE FA KE MIRES LA IMATGE ,XRO KE AIXINA I TOT TEU PENSES, ARA LO KE JO NO SE KE PINTA AI ES LA BANANA, NO MEU ESPLIKE, SI ALGU HO SAP KE MEU DIGA,PERQUE JODER.

green_banana_2

  • 4ºARA EN AQUESTA IMATGE VAIG A POSAVOS AL TIPIK KAPULLO KE LI DONEN 20EUROS I ES POSA RODEJATS DE BANANES AMB UN NAS DE PLASTIK  INTENTANT FER GRACIA ,PERO KE NO NE FA.EN VERITAT EL XIK NO LI AGRADARA FER AIXO PERO SI LI PAGEN BE(100EUR)  EU FAIG HASTA JO.

    banana-show300

 

  • 5ºARA VAIG A PARLAR DE LES TIPIQUES BANANES,LES BANANES EN PIJAMA,LA VERITAT KE EREN UNA MERDA(JO SEMPRE HE PENSAT KE EREN MARICONS) PERO LA MIRAVES I PASAVES EL RATO.BUENO AÇI NO KOMENTE RES MES MO GUARDE PA L’ULTIMA IMATGE.

    bananas-en-pijamas

  • 6ºAQUESTA IMATGE ES L’ULTIMA I ESTA RELACIONADA EN L’ANTERIOR.EN AQUESTA IMATGE ESTA LA SEXUALITAT AMAGADA DE LES BANANES, NINGU ES PENSAVA LO KE HI HAVIA BAIX DEL PIJAMA, AMI M’HA RESOLT LES DUDES DE LA SEXUALITAT(ARA SE KE NO SON MARICONS ,EN CANVI ARA NO SE KE FARAN).bananas

 

ACI HA FINALITZAT L’ACTUALIZACIÓ, ESPERE KE VOS HAJA AGRADAT A TOTS!!!!!!!!!

Responder

